2016. szeptember 19., hétfő

Cantemus gyermekkar koncertjén és utána


(elindultam szép hazámbul)


...szememből a könny kicsordult


vaderdőben járok egyedül
rajtam az isten sem könyörül. nem


csipkefa bimbója kihajlott az útra


túrót eszik a cigány...

















búcsú elvonulás

túloldali szinfolt
visszanézve a templommal szembeni iskola "lángban ég"  (no, csak a Nap világitja meg igy ...)
csoportkép oldalról

viszamennek
Szép volt, köszönjük... a karnagynak . Szabó Dénes (gimibeli osztálytárs
unk Irma öccse - (mindig Diniként emlegette). Itt volt pap az édesapjuk, ahol most a koncert, a református templomban, ahol, ahogy a most hazatérő karnagy összegezte:"a vásott kisfiú penitenciáját hallhattuk")

(sajnos a hosszabb video részleteket itt nem tudtam feltenni.. épp a hosszúságuk miatt, de a felvételkor is belefeledkeztem, nem tudtam rövidre zárni se az Ave Mariát,se a Sancta Mariát, se az Esti dalt...gyönyörű volt mind...)

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép élmény lehetett, híres kórus, és a karnagy is

    VálaszTörlés
  2. ismerem gyerekkorától:) és hallottam már őket korábban, nem véletlen mentem újra el...

    VálaszTörlés